AIR ZAMZAM 1KOTAK 24 BOTOL 500ML RM240

AIR ZAMZAM 1KOTAK 24 BOTOL 500ML RM240
Kos pos dibayar oleh pembeli

Friday, July 10, 2009


Assalamualikum wbt,

Salam sejahtera semua, moga dalam keadaan di bawah lindungan Allah swt sepanjang hari dan sepanjang hidup di atas muka bumi dan diangkat sejahtera hidup ini.
Saya gembira blog ini semakin mendapat sambutan walau tak selaju blog politik dan blog bisnes lain. Sebenarnya tujuan saya wujudkan blog ini untuk bertukar-tukar pendapat yang dapat dikongsi bersama berkaitan saham. Saham adalah dunia yang sangat luas dan penuh dengan pancaloba yang memerlukan kemitmen masa yang sangat banyak. Jangan sampai mati depan skrin saham sudahlah. Kebanyakkan penulis buku saham akan jual e-book atau buku kepada anda bila nak tahu tentang saham tapi di sini anda tidak perlu bayar dan free 100%.
Saya secara peribadi sangat suka jika tuan-tuan juga dapat berkongsi maklumat dan bersembang di blog ini. Anda tak perlu membayar apa-apa dan malah anda dapat ilmu yang bermanfaat untuk dikongsi. Jika berminat artikel anda juga disiar di blog ini sila emeilkan artikel anda di ium_ilham@yahoo.com
Saham jika betul cara beli dan jual tiada mustahil anda boleh kaya dalam satu jam mungkin sampai beberapa minit. Tapi jika silap langkah mungkin boleh papa kedana dalam seminit atau sekelip mata.
Saya ada Tanya dengan kawan-kawan yang terlibat dengan jual unit amanah tentang komisen yang mereka dapat jika saya melabur dengan mereka. Ada yang berfikir panjang nak beritahu dan pula yang marah bila di Tanya. Saya Tanya banyak orang ada juga orang saya tak kenal pun saya Tanya. Namun ada juga yang positif dan sedia nak beritahu tanpa berfikir panjang. Bagi mereka berkongsi sama tak salah asalkan ada pelabur. Untuk pentahuan saudara komisen penjual unit amanah ini berbeza berdasarkan apa yang mereka setujui bersama dalam hasil jualan saham.
Saham yang sangat ok ketika ini ialah PM… pulangan agak lumayan. Bagi penjual PM mereka biasa dapat 2.5% dari PM dan banyak lagi kelebihan yang lain macam pelancungan dan termasuk duit yuran ujian akan dikembalikan jika dapat pelabur 50K. Menarik bukan, maka jadilah penjual unit amanah!.
Ada penjual unit amanah yang bagi balik komisen 100% kepada pelabur dan ada juga yang beri setengah dari komisen dan ada juga bagi 2%. Bagi pelabur sudah tentu akan pilih yang paling untung iaitu yang bagi balik 100% duit komisen. Sebenarnya bagi penjual unit amanah sebenarnya meraka sudah dapat untung jika ada yang sudi melabur.
Jadi segi hukum minta komisen ini diminta oleh pelabur ini hukumnya halal jika sudah awal disepakati. Bagi penjual unit amanah terpulang kepada anda untuk berfikir.
Saya rasa pasti penjual unit amanah pasti akan marah pada saya. Saya tidak kesah ini Cuma satu pandangan saya. Jika anda tak setuju dan anda diam anda kalah. Saya sebagai penjual saya akan anggap pembeli itu raja, jika dapat dipenuhi saya kan penuhi walau ada kekurangan dengan hasil….
Tulah dulu nanti bila da idea lagi saya akan tulis lagi kat sini.Jangan segan-segan lawati blog ni selalu beritahu kawan-kawan. Nak iklan pun boleh free je tak yah bayar cuma emeilkan pruduk anda dang am ke ium_ilham@yahoo.com

1 comment:

  1. Hai Teman ..kami dari Agen poker terbaik dan agen poker terpercaya ingin mengajak kamu bergabung di DNAPOKER.
    ♠ Bonus New Member 20% max bonus Rp 300.000,-
    ♣ Bonus setiap Deposit 5% max bonus Rp 100.000,-
    ♥ Bonus Cashback rollingan 0,3%
    ♦ Bonus Refferal 15% ( Seumur Hidup )
    Untuk info lebih lanjut :
    WA : +8558692773
    link alternatif kami :
    www.dnawin.net
    www.dnawin.co
    www.dnapoker.com

    ReplyDelete